Onsdag

Sitter på jobbet, två nätter till sen är det helg. Ska försöka klämma in lite exra skift under helgen så man slipper vara ledig.
Satt hos sköterskan i hela 1,5h igår och pratade. Det behövdes kan jag lova. Har börjat med mina antabus igen, och lika bra är väl det. Var hos läkaren idag och fick tillbaka mina älskade Imovane. Tack Anki!
Hur kommer det sig all direkt jag börjar må bra och känna att livet flyter på, så är det någon som slår mig i ryggen med en slägga? Det tål att funderas över.

Det är när man mår dålig man märker vilka som verkligen finns där. Utöver min familj finns det 7 personer jag älskar oerhört mycket, och utan dem skulle jag aldrig klara av att resa mig upp.
Tack för att ni finns där ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0