Neeeej!

Min telefon hängde sig precis, och vägrade sammarbeta med mig. Var tvungen att bryta upp skiten och slita ut batteriet.
Men nu till själva problemet, fröken Nilsson minns inte PIN koden. Yeeej! Så vad tror ni jag gör? Ringer bror, han vaknar inte. Ringer mamma, hon vaknar inte. Trodde jag ringde Emil, men råkade ringa Emma. Hon vaknade, men hennes hjälp behövde jag inte så tanten fick somna om. Ringde Emil som verkligen inte svarade. Gjorde ett nytt försök med bror, han vaknade men vägrade kliva upp ur sängen. Slutligen testade jag mamma en sista gång och se på fan, tanten var vaken. Dock inte på det bästa humöret, men vad gör man inte för att få igång sin telefon. Till min stora besvikelse hittade hon inte pappret koden stod på så nu sitter jag här.
Ensam och övergiven, utan telefon. SATAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0