Måndag

Snacka om att jag inte håller koll på dagarna, alla är densamma.
Jag jobbar-äter-sover. Absolut inget annat. Eller ja..
Åkte till Kiruna Fredag morgon, gymade och tog en snabb lunch med världens bästa Ida. Sen var det jobbet nästa. Det var den fredan. Lördan var i princip densamma. Gymet på morgonen, sen hem och käka, och jobbet. Dock slutade inte kvällen som planerat. Hade tänkt slänga mig i säng direkt jag anlänt till hemmet men inte. Katti skickade sms och var krogen sugen. Jag hakade på och vi hamnade först hos Elly. Kul jul. Det hade man inte väntat. Well, krogen sög nyktert, nog för att den gör det ändå, så det kom väl inte direkt som en chock(?)
Hem och sova för att åter igen vakna och NEWSFLASH jobba! Wiiie! Kom hem efter jobbet och somnade inte förens tre. Vakna 7 för att ta mig till bussen som leder mig till gällivare och åter igen... JOBBA!!
Nu jobbar jag heeela veckan, måndag till söndag.
Ja, jag får väl bra med penkki iaf. Tur det.

Och ja, åter igen. Besvikelsen är maxad och jag har bara lust att dela ut ett gäng lavetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0