Oh!

Hela två personer har påpekat att jag i princip ALDRIG skriver något här, och det stämmer väl till en viss del? Kan det möjligtvis bero på att damen don´t have a life?
Typ.. Jobb jobb och åter igen jobb. Men har tagit mitt förnuft till fånga och tänker dra ner på skiten efter jul. Har kommit fram till att det finns ju ändå andra saker i livet än att vara bosatt på jobbet.
Så, nu till den kommande veckan.
Självklart jobbar jag varje dag men ska åker upp till Kirrko i början på veckan, och sen ska jag tvinga Malin att julpynta med mig. Min älskade Emma vägrar ju komma upp från Umeå så jag och Malin får försöka fixa skiten utan henne. WIE! :D
Well, ska lägga mig i badet och få upp värmen. Sen sova (önsketänkande).
Later Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0